Bomutlösning Ume A60

Hej, jag håller på och monterar Bomutlösning på transporten hajar inte riktigt beskrivningen helt.Stämmer det att skenan man sätter dit på yttervägg ligger ovanpå öglan som man skruvar i utifrån?
Och den övre öglan är ovanför skenan som ett stopp uppåt?

Och på mitt-stolpen så byter jag ingenting utan jag ska byta ut ”gångjärnet” på bommen till plattjärnet som följde med satsen? Och den ska då justeras så att den ligger ok in bakom splinten?
Och jag har kvar den ledade delen mot väggen?

Mvh Filip

Filip

Kommentarer

  • Hej
    Du ska sätta bägge öglorna så att dom klämmer på den medföljande skenan och plattjärnet med hål i ska du byta på bommarna fram så dom kan lossna när du lossar bomutlösningen
    Reservdelar

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Ditt namn och inlägg kan ses av alla. Din e-post visas aldrig publikt.